Aku suka tapi aku benci

Bagi aku, pressure dekat pelajaran bukan one valid reason untuk kau jadi arsehole
Dulu ingat kau pressure sangat masa 3rd year
Mungkin sebab tu kau beriya tak suka kat kitorang
Haah,kitorang.Sebab semua orang perasan perangai arsehole kau
Tapi aku 3rd year,aku chill je dengan semua orang
Sebenarnya aku rasa kau kuat drama.
Tu je.Fullstop.
Semua nak ikut mood kau.
Life ni bukan semua pasal kau.Ingat tu.
Bagi aku kawan tu susah senang sama-sama
Bukan time kau susah and senang kita sama.
Time aku susah,kau hilang berminggu biar aku heal sendiri
Just saying.
Aku just tak rasa kau matang.
Aku x deny aku suka kawan kau,cuma bagi aku kita ada give and take.
Mungkin sebab kita besar environment tak sama.
Aku dicurah kasih sayang jadi aku x suka marah-marah
Aku x suka buat orang rasa teruk
Aku bahagia dengan apa aku ada
Aku belajar tak pandang rendah sebab aku pernah ada kat bawah.
Aku belajar hargai orang yang tak dapat peluang yang sama macam aku
Aku sayang kau
Cuma aku rasa kau kena sedar sebelum lambat.Tu je.
Jaga diri.

No comments:

Post a Comment